0723.615.002
Retur
Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online depozitulautoonline.ro în urmatoarele situaţii:
  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site;
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător;
  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor – DOA (Dead On Arrival);

Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de către Cumpărător a unui formular de retur prin următoarele metode agreate de către Vânzător:
În urma procesării cererii, Vânzătorul îi va transmite Cumpărătorului un email prin care îl va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor.
De asemenea, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor.
Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa de mai jos:

SC ....... SRL

Str..........................., Bucuresti

Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos. În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Vânzător.


  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.

Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta depozitulautoonline.roCumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.

  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător.

În cazul livrării unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalaţi incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA).

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în primele 48 de ore de la recepţia efectivă - ridicarea de la sediul Vânzătorului sau recepţia prin curier - Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
Produsul nu se poate returna ca nefuncţional dacă, la cererea Cumpărătorului, a fost desigilat şi pus în funcţiune/testat la ridicarea de la sediul Vânzătorului.

ATENTIE! Pentru piesele originale (OE) care au fost aduse la comanda expresa a clientului NU se accepta retur la marfa vanduta.