0723.615.002
Termeni si conditii

Magazinul online depozitulautoonline.ro este administrat de compania S.C. STOAUTO S.R.L (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/6918/2012, având CUI RO30324254, atribut fiscal RO, sediul social în Soldat Croitoru nr 7 Bucuresti. Cont bancar deschis la RAIFFEISEN BANK cont RO80RZBR0000060014761189.


Procesarea Comenzilor

depozitulautoonline.ro nu condiționează plasarea și acceptarea comenzilor de depășirea valorii vreunui plafon minim. Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre plasarea unei comenzi online din secțiunea “Cum cumpăr”. În momentul plasării unei comenzi în magazinul online depozitulautoonline.roCumpărătorul își exprimă acordul cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui email automat care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, și implicit NU semnifică încheierea contractului la distanță.
Vânzătorul va verifica comanda urmând să îi comunice prin email Cumpărătorului rezultatul verificării. Expedierea prin email a acceptării comenzii de către Vânzător către Cumpărător, fără a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul încheierii Contractului la distanță. Mesajul comenzii acceptate reprezintă anexă la Contract.
Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.
În cazul produselor cu status “Cerere Pret”, acceptarea comenzii Cumpărătorului de către Vânzator și implicit încheierea Contractului la distanță se va face numai după confirmarea dată de Vânzător către Cumpărător că produsul respectiv este disponibil la Furnizorul/Producătorul de la care se aprovizionează Vânzătorul. Confirmarea va fi transmisă prin e-mail pe adresa Cumpărătorului.
Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui email către comenzi@depozitulautoonline.ro. Cumpărătorul poate renunţa la cumpărare iniţiind procedura descrisă în cadrul secţiunii “Renunţarea la cumpărare”.
Cumpărătorul poate returna produsul / produsele respectând procedura descrisă în cadrul secţiunii “Returnarea produselor”.


Facturarea Comenzilor

Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.


Preturile si informațiile despre produse

Toate prețurile prezentate în cadrul magazinului online depozitulautoonline.ro includ TVA (24%). Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului. Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător.
Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
Vânzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă. Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online depozitulautoonline.ro cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).


Plata

Produsele comandate din magazinul online depozitulautoonline.ro pot fi achitate în avans sau la livrarea acestora. Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita plata în avans în cazul produselor aprovizionate de depozitulautoonline.ro pe baza comenzii Cumpărătorului. În acest caz, aprovizionarea și livrarea vor fi efectuate numai în urma înregistrării plății complete a comenzii. Modalitățile de plată acceptate sunt:

  • Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vânzătorului;
  • Prin transfer bancar.
  • Prin card la sediul Vânzătorului (POS).


Livrarea comenzilor

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României. Comenzile acceptate vor fi livrate în mod normal în 24 de ore sau în maxim 48 de ore, în funcție de locul de depozitare a produselor. Data livrării se va calcula după cum urmează:
- de la momentul recepționării în contul Vânzătorului a plății integrale pentru comenzile care se vor achita prin transfer bancar;
- de la momentul acceptării comenzii de către Vânzător pentru plata la livrare sau plata cu card.
Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.
Vânzătorul va aplica tariful de livrare de 20 LEI (TVA inclus) pentru fiecare livrare sau in functie de regulamentul promotiilor existente pe site-ul nostru in momentul comenzii.
Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.  Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la comenzi@depozitulautoonline.ro, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.
În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrări.
Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vânzătorul îi va restitui Cumpărătorului sumele aferente încasate în avans.
Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul va încerca stabilirea unui nou termen de onorare a comenzii.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării plății aferente integrale. Vânzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.
În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepţia lor şi să semnaleze acest incident imediat prin email la comenzi@depozitulautoonline.ro 
Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre livrarea unei comenzi online din secțiunea “Livrare”.
Sesizarile referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se vor face în momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului . Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte sunt  nule și nu pot fi luate în considerare.


Garantie

Produsele cumpărăte prin intermediul depozitulautoonline.ro sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garanție.
Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.
Termenul de garantie acordat de S.C. STOAUTO S.R.L se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta îndelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 18 luni de la data înscrisa pe factura de vanzare.
Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor în miscare.
Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.
Termenul de valabilitate pentru lubrifianţi este de 36 luni de la data ambalarii, asa cum este mentionata pe ambalaj.

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  • Piesa nu a fost cumparata de la S.C. STOAUTO S.R.L;
  • Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
  • Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat în catalogul producatorului;
  • Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de înlocuit;
  • Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
  • Autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevazut de constructor sau a fost exploatat în conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
  • Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
  • Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deformări;
  • Piesele prezinta o uzura normala.

Piesele care fac obiectul unei reclamatii în garantie vor fi însotite de urmatoarele documente:
  • Copie dupa factura de achizitie de la S.C. STOAUTO S.R.L, bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
  • Dovada montarii într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
  • Nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
  • Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
  • Piesa trebuie sa fie în ambalajul original.
  • Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns în termen de 7 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, însotite de toate documentele enumerate mai sus.
  • In cazul în care reclamatia a fost justificata, vânzătorul se obligă la înlocuirea produsului în termen de 30 zile.
  • In cazuri speciale când părtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpă.

Nu se acorda termenul de 18 de luni la urmatoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.


Renuntarea la cumparare

Cumpărătorul poate renunţa la produsele achiziţionate din magazinul online depozitulautoonline.ro, în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea lor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008: “Consumatorul (conform legislației în vigoare, consumator este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse ori servicii în afara activității lor profesionale) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”. Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de consum.


ATENTIE! Pentru piesele originale (OE) care au fost aduse la comanda expresa a clientului NU se accepta retur la marfa vanduta.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online depozitulautoonline.ro și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.
Renunțarea la cumpărare nu poate fi invocată în cazul produselor ridicate de la sediile Vânzătorului, pentru care a fost efectuată proba ori instalarea. Produsele ridicate de la sediile Vânzătorului nu sunt considerate comerț la distanță, întrucat pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile Cumpărătorului.
Produsele aprovizionate pe baza comenzii Cumpărătorului fac obiectul unui contract separat și nu vor putea fi returnate.
În urma primirii de către Vânzător a notificării de denunțare unilaterală a contractului de către Cumpărător, condiționat de returnarea produsului, se va rambursa Cumpărătorului valoarea încasată pentru produsul în cauză, în termen de 30 de zile, cu reținerea costurilor aferente returnarii mărfii.
Vânzătorul are dreptul să solicite daune Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.
Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia pe adresa de email retur@depozitulautoonline.ro.
Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului înainte ca Vânzătorul să proceseze solicitarea și să îi furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru recepția mărfii, ID-ul tichetului de retur procesat, etc).


Returnarea produselor

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online depozitulautoonline.ro în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site;
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător;
  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor – DOA (Dead On Arrival);

Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de către Cumpărător a unui formular de retur prin următoarele metode agreate de către Vânzător:
În urma procesării cererii, Vânzătorul îi va transmite Cumpărătorului un email prin care îl va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor.
De asemenea, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor.
Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa de mai jos:

SC depozitulautoonline.ro SRL

Str. Witting, nr. 5, etaj 1, camera 7, sector 1, Bucuresti

Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos. În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Vânzător.


  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.

Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta depozitulautoonline.ro, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.

  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător.

În cazul livrării unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalaţi incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA).

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în primele 48 de ore de la recepţia efectivă - ridicarea de la sediul Vânzătorului sau recepţia prin curier - Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
Produsul nu se poate returna ca nefuncţional dacă, la cererea Cumpărătorului, a fost desigilat şi pus în funcţiune/testat la ridicarea de la sediul Vânzătorului.


Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vânzătorul este notificat la ANSPDCP (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) cu numărul 26941.
Informațiile furnizate sunt păstrate în condiții de securitate și vor fi utilizate numai în scopul agreat de Cumpărător în momentul colectării lor, conform legilor în vigoare. Cumpărătorul are posibilitatea să modifice informațiile cu caracter personal prin accesarea secțiunii online "Contul meu".
Prin plasarea unei comenzi sau crearea unui cont, Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată. Cumpărătorul va avea posibilitatea să modifice ulterior adresa înregistrată și să filtreze mesajele pe care va dori să le primească în continuare din partea Cumpărătorului.


Forța majoră și litigiile

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii române.
Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vânzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, apeland la numarul 0767.343.631 sau la adresa office@depozitulautoonline.ro, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente.